NAČIN DOSTAVE
FEROFLAM d.o.o. web trgovinu vodi iz Kastva, gdje se nalazi naša poslovnica. To znači da je isporuka proizvoda vrši se iz Kastva ili direktno od proizvođača,odnosno ovlaštenog zastupnika.
Dostava naručene robe vrši se u suradnji sa tvrtkama specijaliziranim za poslove dostave što garantira brzu i sigurnu dostavu.
Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta. Kupcu se roba dostavlja do ulaznih vrata.
Kako bismo osigurali da roba što sigurnije stigne na vašu adresu dostavljač će imati broj vašeg mobilnog ili fiksnog telefona kojeg ste upisali pri registraciji . Kada isporučimo zapakiran paket na Vaša vrata, Vi preuzimate robu uz obavezan potpis na dostavnici, čime potvrđujete da je roba uredno isporučena.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja na proizvodima ili pošiljci.
Kupac je dužan prijaviti oštećenja osobi koja je izvršila dostavu, te odbiti primiti oštećene proizvode. Račun šaljemo zapakiran u pošiljci.
Nakon što paket pošaljemo, proći će jedan radni dan dok roba stigne do Vas. Dostava na otoke može trajati i dulje, ovisno o vremenskim uvjetima i redu plovidbe.
Naručene artikle dostavljamo na području cijele Hrvatske uključujući i otoke. Dostava se vrši prema važećem cjeniku navedenom na našoj stranici osim za artikle koji su označeni sa BESPLATNA DOSTAVA.Ukoliko se uzimajoš robe uz jedan artikal koji spada u besplatnu dostavu ista se dostavlja besplatno.
Pokušajem izvršenja dostave se smatra dolazak ili telefonski poziv dostavljača.
Ukoliko dostavljač ne pokuša izvršiti dostavu u roku od 7 dana Feroflam d.o.o. se obvezuje izvršiti kupcu povrat novca. Feroflam d.o.o. iz Kastva d.o.o. zadržava pravo ne isporučiti robu na temelju narudžbi s nepotpunim i/ili netočnim podacima.U tom slučaju ćemo Vas obavijestiti telefonski ili putem e-maila.
Ukoliko spletom okolnosti Ižanka Feroflam d.o.o. nije u mogućnosti izvršiti dostavu nekog od naručenih artikala obvezujemo se obavijestiti Vas o tome u najkraćem mogućem roku te Vam ponuditi opciju čekanja artikla, zamjenu za drugi, ili povrat novca u punom iznosu. U koliko sami želite angažirati neku drugu dostavnu službu koja će u našem skladištu preuzeti vašu pošiljku, molimo Vas da nas o tome obavijestite putem e-mail.
POVRAT ROBE I REKLAMACIJE
Povrat robe je moguć u koliko kupac prilikom preuzimanja pošiljke primjeti oštećenja i nedostatke . Reklamacije se ne odnose na proizvode koji su oštećeni nestručnim rukovanjem prilikom korištenja. Kupac može reklamirati proizvod osobno u Feroflamu d.o.o. ili ga poslati na adresu naše poslovnice. Ukoliko je riječ o zamjeni proizvoda zbog želje kupca, kupac šalje proizvod na naše skladište o svom trošku, a ako je razlog oštećeni ili neispravan proizvod zamjena ide na trošak Feroflama d.o.o.
Feroflam nije odgovoran za eventualna oštećenja proizvoda koja su nastala prilikom transporta dostavne službe.
IZMJENE UVJETA KORIŠTENJA
FEROFLAM d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta te se obvezuje iste te izmjene objaviti na ovom mjestu.
ROK DOSTAVE
Nakon primitka Vaše uplate, roba je spremna za isporuku najčešće u roku od 1 radnog dana tj. 1 radnog dana nakon što Vaša uplata bude vidljiva na našem žiro računu.Roba koja se čeka više od 1-3 dana,naznačena je na web shopu.Subote i nedjelje ne računaju se u radne dane i rok dostave.Feroflam d.o.o. nije odgovoran za kašnjenja uslijed vremenskih nepogoda,radova na cestama,zatvorenih mostova ali kupac će biti obaviješten u najkraćem mogućem roku.Hvala na razumjevanju.
Ako plaćate internet bankarstvom, u banci, pošti, FINI može proći i dan-dva između Vašeg plaćanja i sjedanja Vaše uplate na naš račun.
Onog trena kada je Vaša roba spremna za isporuku automatski Vam se šalje e-mail poruka u kojoj se to potvrđuje.
Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 5 dana od dostave. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi,oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio bez isporuke kupcu i sl.) FEROFLAM d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik” i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.
VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće e-mailom ili telefonsim putem.